STANDARDY OBSŁUGI KLIENTÓW
1. Przed zawarciem umowy pośrednictwa sprzedaży nieruchomości przedstawiamy analizę rynku i ramowy plan marketingowy (plan na sprzedaż nieruchomości). Dzięki temu klient wie, jak będzie przebiegał proces oferowania jego nieruchomości.
2. Umowy pośrednictwa zawieramy wyłącznie w formie pisemnej lub elektronicznej (podpis kwalifikowany) i dołączamy do niej wszystkie konieczne dokumenty, takie jak kopia polisy OC, kopia pełnomocnictwa dla agenta, informacje dla konsumentów (jeśli dotyczą). Dzięki temu klient zawiera ważną umowę pośrednictwa, objętą ochroną ubezpieczeniową z tytułu OC pośrednika.
3. W naszym marketingu korzystamy z różnorodnych kanałów promocji – tradycyjnych i internetowych. Dbamy o to, by każda z ofert była atrakcyjnie opisana, zilustrowana profesjonalnymi zdjęciami i rzutami, wykorzystujemy multimedia. Wszystko po to, by zwiększyć zainteresowanie ofertą i podnieść jej jakość.
4. Każdą prezentację nieruchomości rejestrujemy – jako wydanie adresowe (załącznik do umowy pośrednictwa) lub rejestrację klienta (bez umowy pośrednictwa). Dzięki temu każdy potencjalny nabywca jest znany pośrednikowi, co zwiększa bezpieczeństwo dla właściciela nieruchomości.
5. Współpracujemy z innymi pośrednikami – przy własnej ofercie jesteśmy gotowi do współpracy z każdym pośrednikiem i biurem. Dzięki temu zwiększamy zakres działania i szybciej doprowadzamy do transakcji.
6. Zawsze odpowiadamy na zapytania mailowe i oddzwaniamy. Robimy to tak szybko, jak jest to możliwe – najczęściej w ciągu dwóch godzin (w godzinach pracy). Dzięki temu nasi klienci i potencjalni klienci szybko otrzymują od nas informacje, jakich potrzebują.
7. Podstawami naszych działań są staranność i otwarta komunikacja. Zapewnia to naszym klientom poczucie komfortu i bezpieczeństwa podczas całego procesu sprzedaży ich nieruchomości.
8. Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi profesjonalistami – home stagerami, doradcami kredytowymi, geodetami, prawnikami, notariuszami, architektami, itp. – i tylko takich rekomendujemy naszym klientom
9. Dzięki temu klienci mogą być pewni wysokiej jakości w całym procesie.
10. W swoich działaniach kierujemy się zasadą ochrony interesu osób, na których rzecz wykonujemy czynności, mając równocześnie na uwadze uczciwe traktowanie drugiej strony transakcji. Przestrzegamy Standardów Zawodowych i Etycznych WSPON https://wspon.org.pl/standardy. Dzięki temu klient ma pewność etycznej i bezpiecznej obsługi.