Doradca ds. nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa lub Gdańsk


Co oferujemy naszym Doradcom ds. nieruchomości?

• Dołączając do naszej firmy, zapewniamy Ci kilkupoziomowy system szkoleń, wdrożenie do zawodu Doradcy ds. nieruchomości a dla osób z doświadczeniem możliwości osoiągania kolejnych poziomów rozwoju oraz całe know-how i zaplecze organizacyjno-technologiczne, w tym profesjonalne narządzia pracy. Dzięki temu będziesz mógł osiągać sukcesy w branży nieruchomości.
• Oferujemy również wysoce konkurencyjny system wynagrodzeń i benefitów, który w pełni uzależniony jest od Twojego zaangażowania i efektywności. Sky is the limit!
• W biurze tworzymy przyjazną atmosferę pracy, w której agenci czują się komfortowo i motywowani do osiągania lepszych wyników a także zapewniamy różne ścieżki rozwoju kariery.

Jakie wymagania powinien spełniać kandydat na stanowisko Doradca ds. nieruchomości?

• Doświadczenie w sprzedaży lub branży nieruchomości - warunek konieczny
• Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne - potrafi nawiązywać i utrzymywać relacje z klientami
• Umiejętności negocjacyjne - umiejętność negocjowania korzystnych warunków dla klientów
• Znajomość rynku nieruchomości - znajomość rynku nieruchomości i trendów w branży
• Samodzielność i motywacja - umiejętność pracy samodzielnej oraz silna motywacja do osiągania celów
• Dokładność i organizacja - umiejętność pracy z detalami oraz skrupulatność w wykonywaniu zadań
• Dyspozycyjność i elastyczność - gotowość do pracy w godzinach wieczornych i w weekendy
• Umiejętność korzystania z komputera - podstawowa znajomość obsługi komputera i programów biurowych
• Licencja pośrednika - mile widziana, ale niekonieczna
• Znajomość języka angielskiego lub innych języków obcych - mile widziana, ale niekonieczna

Jako Doradca ds. nieruchomości będziesz odpowiedzialny za:

• Pozyskiwanie klientów zainteresowanych zakupem, wynajmem lub sprzedażą nieruchomości
• Przygotowywanie i prezentowanie ofert nieruchomości dla potencjalnych klientów
• Doradztwo klientom w zakresie nieruchomości, takie jak ocena wartości nieruchomości, negocjacje warunków transakcji, i pomoc w procesie kupna, sprzedaży lub wynajmu nieruchomości
• Współpraca z deweloperami, zarządcami nieruchomości, notariuszami, i innymi specjalistami branżowymi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań dla klientów
• Przeprowadzenie oględzin nieruchomości oraz przygotowywanie i pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia transakcji
• Zarządzanie dokumentacją związaną z transakcjami i dbanie o przestrzeganie procedur prawnych
• Budowanie długotrwałych relacji z klientami i utrzymywanie kontaktu z nimi w celu budowania bazy klientów i polecania usług

Dołącz do naszego zespołu i osiągaj sukcesy razem z nami!

Oferujemy współpracę w oparciu o system prowizyjny i możliwość prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Jeśli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem, skontaktuj się z nami dzwoniąc lub wysyłając swoje CV lub krótki filmik (1-2 minuty), w którym opowiesz, dlaczego chciałbyś dołączyć do naszej firmy. Czekamy na Ciebie!

Więcej informacji o karierze w nieruchomościach? Zadzwoń: Agata Stradomska - Menedżer biura, kontakt: 662-307-207 lub napisz kariera@bialelwy.pl
Zapraszamy na naszą dedykowaną stronę: kariera-agent.pl




Zainteresowany/a? Wypełnij poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.