Jak mogę zgłosić chęć sprzedaży nieruchomości?

Prosimy o kontakt mailowy info@bialelwy.pl lub telefoniczny 22 299 38 05 albo poprzez Formularz. Przekierujemy komunikację do naszego doradcy, który obsługuje nieruchomości w Państwa okolicy.

Jak mogę zgłosić ofertę do sprzedaży lub wynajmu?

Aby zgłosić ofertę do sprzedaży można skontaktować się z nami mailowo info@bialelwy.pl lub telefonicznie 22 299 38 05 albo poprzez Formularz. Po uzyskaniu szczegółów dotyczących nieruchomości przekierujemy komunikację do naszego doradcy, który obsługuje nieruchomości w Państwa okolicy. Nasz doradca spotka się z Państwem, omówi szczegóły współpracy i umożliwi zawarcie z nami umowy pośrednictwa.

Czy muszę podpisać umowę pośrednictwa?

Jeśli chcecie Państwo, abyśmy promowali Państwa ofertę, poszukiwali dla Państwa nabywcy nieruchomości lub właściwej oferty do zakupu czy wynajmu musimy mieć od Państwa umocowanie do działania. Takim umocowaniem, zgodnie z przepisami (Ustawa o gospodarce nieruchomościami) jest umowa pośrednictwa. Zawarcie umowy daje Państwu także zabezpieczenie transakcji w postaci ochrony ubezpieczeniowej, którą objęte są nasze działania, a także jasne zasady współpracy, wynagrodzenia i wzajemnych oczekiwań.

Czy umowę pośrednictwa mogę podpisać zdalnie?

Umowa pośrednictwa musi być zawarta w formie pisemnej lub elektronicznej pod rygorem nieważności. Dlatego jeśli nie jest możliwe zawarcie umowy podczas osobistego spotkania z naszym doradcą - jest możliwa forma elektroniczna (podpis kwalifikowany). Nasz doradca pokieruje Państwa, w jaki sposób taka procedura może się odbyć w Państwa przypadku.

Czy pracujecie tylko na umowach z klauzulą wyłączności?

Mając na uwadze wysoką jakość świadczonych usług oraz gwarancję kompleksowej i profesjonalnej obsługi, proponujemy współpracę na podstawie ekskluzywnej umowy pośrednictwa (tj. umowy pośrednictwa z klauzulą wyłączności). Obsługując kilka lub kilkanaście ofert nieruchomości, nasz doradca może zapewnić, że na Państwa ofertę będzie mieć odpowiednio dużo czasu, aby ją skutecznie sprzedać lub wynająć.
W szczególnych przypadkach dopuszczamy obsługę oferty nieruchomości na tzw. umowie zwykłej (bez klauzuli wyłączności). O możliwości takiej współpracy w danym przypadku poinformuje nasz doradca po analizie sytuacji i potrzeb.

Dlaczego umowa ekskluzywna jest najlepszym rozwiązaniem?

Decydując się na umowę ekskluzywną (z klauzulą wyłączności) zyskujecie Państwo szereg korzyści związanych z obsługą, marketingiem a w konsekwencji szybszą sprzedażą / wynajmem i na lepszych warunkach. Umowa na wyłączność to:
  • Jeden doradca, koordynujący cały proces - Klient współpracuje z jednym doradcą ds. nieruchomości, który staje się koordynatorem oferty na rynku, agreguje wszystkie informacje i jest odpowiedzialny za cały proces związany ze sprzedażą lub wynajmem nieruchomości.
  • Wysoka skuteczność - doradca i klient grają “do jednej bramki”, co zwielokrotnia efektywność działania (efekt synergii).
  • Najlepszy marketing, bo indywidualnie dopasowany - Doradca ds. nieruchomości przygotowuje dobry marketing i promocję oferty, gdyż wie, że jest to pewna inwestycja, która da zwrot w postaci sprzedaży - i szybkiej, i na właściwym poziomie cenowym.
  • Prezentowanie lokalizacji poprawia pozycjonowanie - Doradca nie ukrywa lokalizacji, gdyż informacja na temat gdzie dokładnie nieruchomość się znajduje może przyciągnąć nabywców lub najemców zainteresowanych właśnie tym miejscem. Dodatkowo na nieruchomości agent może zamieścić baner lub tablicę z informacją na sprzedaż (na wynajem), co wydatnie zwiększy liczbę kontaktujących się osób.
  • Współpraca z innymi pośrednikami na rynku - Doradca współpracuje z innymi agentami i pośrednikami działającymi na rynku, którzy mogą mieć klientów zainteresowanych taką ofertą.

Znalazłem ofertę na Waszej stronie, czy muszę płacić prowizję?

Na naszej stronie znajdują się oferty naszej agencji, a także ze współpracujących agencji oraz z rynku pierwotnego (oferty deweloperów). Jeśli chcielibyście Państwo zostać naszym klientem (skorzystać z naszych usług i ochrony transakcji) konieczne będzie przed obejrzeniem nieruchomości podpisanie umowy pośrednictwa.

Jakie lokalizacje obsługujecie?

Nasi doradcy obsługują klientów przede wszystkim w województwie mazowieckim (m.in. Warszawa), pomorskim (m.in. Trójmiasto), podlaskim (m.in. Łomża, Białystok), świętokrzyskiem (m.in. Kielce). Jednak możemy działać na terenie całego kraju. Nawet jeśli interesująca Państwa lokalizacja nie została wymieniona, prosimy o kontakt, sprawdzimy aktualne możliwości obsługi.

W jaki sposób moje nieruchomości będą promowane?

Każdorazowo przygotowujemy plan marketingowy, który obejmuje rekomendowane sposoby promocji. Najczęściej Państwa oferta będzie promowana na portalach z ogłoszeniami (m.in. otodom, gratka, morizon, allegro i kilkadziesiąt innych), w systemie współpracy między biurami (MLS - dla ofert ekskluzywnych), w mediach społecznościowych. Często przygotowujemy wirtualne spacery, profesjonalne sesje zdjęciowe, rzuty, wizualizacje, rekomendujemy home staging. Możemy zorganizować “Dzień otwarty”, przeprowadzić promocję poprzez ulotki, prezentować nieruchomość podczas targów lub umieścić baner na nieruchomości. Nasi doradcy omówią z Państwem najskuteczniejsze formy promocji i zaproponują najlepsze rozwiązania.

Czy prezentacje nieruchomości są płatne?

Jako agencja nieruchomości pobieramy wynagrodzenie na podstawie zawartej umowy pośrednictwa. Prezentacje nieruchomości są częścią szerszej usługi, której odpłatność będzie określona właśnie w tej umowie. Za poszczególne prezentacje nieruchomości w wykonaniu naszych doradców nie pobieramy osobnego wynagrodzenia.

Jakie dokumenty będą potrzebne do podpisania umowy pośrednictwa?

Aby podpisać umowę pośrednictwa koniecze są do okazania dokumenty tożsamości osób podpisujących umowę oraz pełnomocnictwa do jej zawarcia jeżeli działać będą Państwo w czyimś imieniu. Dodatkowo przy zawieraniu umowy zbycia lub wynajmu nieruchomości będziemy prosić o okazanie dokumentu stanowiącego podstawę nabycia (np. akt notarialny umowa sprzedaży) oraz numeru księgi wieczystej. Jeśli przy zawieraniu umowy pośrednictwa konieczne okażą się inne dokumenty - zostaną Państwo o tym poinformowani przez doradcę.

Jakie dokumenty będą potrzebne do sprzedaży nieruchomości?

Lista dokumentów koniecznych przy sprzedaży nieruchomości zostanie Państwu dostarczona przez doradcę, który dodatkowo skonsultuje się się ze wskazaną przez nabywcę kancelarią notarialną. Wstępną listę dokumentów przekazujemy przy zawieraniu umowy pośrednictwa, aby nie było zaskoczeń w ostatniej chwili.

Czy mogę podjąć współpracę z Białe Lwy jako agent / doradca ds. nieruchomości?

Osoby zainteresowane karierą doradcy ds. nieruchomości zapraszamy do zapoznania się z sekcją KARIERA . Można tam również przesłać do nas pytania lub złożyć aplikację (CV).

Czy, aby podjąć współpracę jako agent / doradca ds. nieruchomości wymagane jest doświadczenie?

Każda nowa osoba rozpoczynająca współpracę z nami przechodzi przez nasz autorski, 6-tygodniowy program szkoleń wstępnych “Warsztat skutecznego agenta - 3, 2, 1 - Start”, dlatego brak doświadczenia w pracy w nieruchomościach nie jest przeszkodą. Oczekujemy jednak doświadczeń w sprzedaży lub obsłudze klienta. Nie jest to zajęcie dla osób szukających pierwszej pracy. Aby dowiedzieć się więcej, zapraszamy do zapoznania się z sekcją KARIERA

Czy szkolicie agentów / doradców ds. nieruchomości?

Naszym doradcom oferujemy aktywne programy szkoleniowe dotyczące branży nieruchomości i rozwoju osobistego, w tym 6 tygodniowy program autorski dla nowych agentów “Warsztat skutecznego agenta - 3, 2, 1 - Start” oraz wiele szkoleń i warsztatów podnoszących kwalifikacje. Z najlepszymi prowadzimy sesje coachingowe, a nowe osoby w branży mogą skorzystać z dedykowanych programów mentorskich.