Asystent ds. marketingu, promocji i komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania asystenta polegają na ścisłej współpracy z menadżerem ds. administracji i menadżerem biura oraz doradcami ds. nieruchomości w zakresie obsługiwanych przez biuro ofert, klientów i działań marketingowych.

Podstawowy zakres obowiązków:

• Rozwój profili firmowych w mediach społecznościowych (Fb, Lin, Insta, Google, TikTok) zwiększenie zasięgów, publikowanie postów, przygotowanie treści postów i grafik, reels
• Prowadzenie kampanii reklamowych w social mediach, budowanie społeczności, zaangażowanie, działania promujące wydarzenia, oferty i agentów
• Pomoc w przygotowaniu opisów ofert nieruchomości i ich edycja - słowa kluczowe, język korzyści, formatowanie
• Dbałość o wizerunek agencji na portalach ogłoszeniowych, sprawdzanie publikacji ofert nieruchomości na portalach, poprawianie pozycjonowania
• Rozbudowa treści na stronie internetowej, dbałość o rozwój strony i pozycjonowanie, tworzenie stron typu landing page
• Dbałość o wizerunek i pozycjonowanie wizytówki google
• Szkolenia i instruktaże dla agentów w zakresie social mediów i promocji agenta w internecie, korzystania z systemów itp.
• Wysyłanie maili powitalnych do klientów (linki do ofert) oraz maili z podziękowaniem za współpracę (link do rekomendacji)
• Wprowadzanie zapytań od klientów do systemu, weryfikowanie działań wykonywanych z klientami, wsparcie w obsłudze systemu CRM
• Przygotowywanie materiałów word, power point
• Przygotowywanie i zlecanie projektów graficznych, personalizacja i zamawianie materiałów marketingowych

Wymagane umiejętności:

• Biegła znajomość języka polskiego, gramatyki, interpunkcji.
• Umiejętność pisania tekstów - ciekawych, z użyciem słów kluczowych i języka korzyści
• Biegłość w zakresie posługiwania się edytorami tekstów, arkuszami kalkulacyjnymi,mediami społecznościowymi, internetem
• Umiejętność obsługi narzędzi pracy lub możliwość szybkiego nauczenia się korzystania z wymaganymi narzędziami
• Czytanie ze zrozumieniem, wyciąganie wniosków, szybkie uczenie się
• Komunikatywność, nastawienie na ludzi i rozwiązywanie problemów
• Skrupulatność, dokładność, sumienność
• Wrażliwość na estetykę, harmonię
• Zainteresowanie rynkiem nieruchomości
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min B1

Obsługa narzędzi:

Obsługa komputera, edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, narzędzi do prezentacji, biegłość w zakresie korzystania z social mediów: Facebook, Instagram, Linkedin, TokTok, znajomość tematyki pozycjonowania w internecie, reklamy w SM i Google, wizytówka Google, obsługa Canva, Wordpress, obróbka zdjęć, narzędzia google (Drive, Grupy, kalendarz, mail), AI, obsługa programu do edycji ofert.
Możliwość szkoleń w uzgodnionym zakresie.

Wymiar pracy:

Wymiar niepełny czas pracy, w zależności od potrzeb i możliwości: 4-8 godzin dziennie - w biurze, później możliwa praca zdalna nie więcej niż 30% czasu pracy. Osoba studiująca. Później możliwość zwiększenia ilości godzin do 8 godzin dziennie. Umowa zlecenie, wynagrodzenie wg liczby przepracowanych godzin po wcześniejszym ustaleniu poziomu zaangażowania na dany miesiąc.




Zainteresowany/a? Wypełnij poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.