Asystent ds. marketingu, promocji i komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Podstawowy zakres obowiązków:
• Rozwój profili firmowych w mediach społecznościowych (Fb, Lin, Insta, Google, TikTok) zwiększenie zasięgów, publikowanie postów, przygotowanie treści postów i grafik, reels
• Prowadzenie kampanii reklamowych w social mediach, budowanie społeczności, zaangażowanie, działania promujące wydarzenia, oferty i agentów
• Pomoc w przygotowaniu opisów ofert nieruchomości i ich edycja - słowa kluczowe, język korzyści, formatowanie
• Dbałość o wizerunek agencji na portalach ogłoszeniowych, sprawdzanie publikacji ofert nieruchomości na portalach, poprawianie pozycjonowania
• Rozbudowa treści na stronie internetowej, dbałość o rozwój strony i pozycjonowanie, tworzenie stron typu landing page
• Dbałość o wizerunek i pozycjonowanie wizytówki google
• Szkolenia i instruktaże dla agentów w zakresie social mediów i promocji agenta w internecie, korzystania z systemów itp.
• Wysyłanie maili powitalnych do klientów (linki do ofert) oraz maili z podziękowaniem za współpracę (link do rekomendacji)
• Wprowadzanie zapytań od klientów do systemu, weryfikowanie działań wykonywanych z klientami, wsparcie w obsłudze systemu CRM
• Przygotowywanie materiałów word, power point
• Przygotowywanie i zlecanie projektów graficznych, personalizacja i zamawianie materiałów marketingowych
Wymagane umiejętności:
• Biegła znajomość języka polskiego, gramatyki, interpunkcji.
• Umiejętność pisania tekstów - ciekawych, z użyciem słów kluczowych i języka korzyści
• Biegłość w zakresie posługiwania się edytorami tekstów, arkuszami kalkulacyjnymi,mediami społecznościowymi, internetem
• Umiejętność obsługi narzędzi pracy lub możliwość szybkiego nauczenia się korzystania z wymaganymi narzędziami
• Czytanie ze zrozumieniem, wyciąganie wniosków, szybkie uczenie się
• Komunikatywność, nastawienie na ludzi i rozwiązywanie problemów
• Skrupulatność, dokładność, sumienność
• Wrażliwość na estetykę, harmonię
• Zainteresowanie rynkiem nieruchomości
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min B1
Obsługa narzędzi:
Obsługa komputera, edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, narzędzi do prezentacji, biegłość w zakresie korzystania z social mediów: Facebook, Instagram, Linkedin, TokTok, znajomość tematyki pozycjonowania w internecie, reklamy w SM i Google, wizytówka Google, obsługa Canva, Wordpress, obróbka zdjęć, narzędzia google (Drive, Grupy, kalendarz, mail), AI, obsługa programu do edycji ofert.
Możliwość szkoleń w uzgodnionym zakresie.
Wymiar pracy:
Wymiar niepełny czas pracy, w zależności od potrzeb i możliwości: 4-8 godzin dziennie - w biurze, później możliwa praca zdalna nie więcej niż 30% czasu pracy. Osoba studiująca. Później możliwość zwiększenia ilości godzin do 8 godzin dziennie. Umowa zlecenie, wynagrodzenie wg liczby przepracowanych godzin po wcześniejszym ustaleniu poziomu zaangażowania na dany miesiąc.
Zainteresowany/a? Wypełnij poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą!